Elke week wordt er één bezorgronde gemaakt, dit gebeurt op de dinsdag middag tussen 12.00 tot 17.00 uur. Bestellingen moeten uiterlijk voor zondag 16.00 uur geplaatst zijn om dus dinsdag middag thuis bezorgd te krijgen.
Bestelling plaatsen, wijzigen of annuleren
Een bestelling plaats je in de webwinkel. Betalen kan je online doen via IDeal met je bank of ter plekke voldoen met contant geld. Je kan ook je bestelling doorgeven via whatsapp of e-mail. Wijzigen of annuleren kan ook tot zondag 16.00 uur door het mij te laten weten.
Bezorging
– Voor Enschede (gemeente), Oldenzaal (gemeente), Hengelo (gemeente), Borne (plaats) en Deurningen geldt een minimale bestelwaarde van 20 euro en de bezorging is gratis vanaf een bestelwaarde van 40 euro, anders komt er 3,5 euro vergoeding bij op.
– Voor Almelo (gemeente), Hertme, Zenderen, Ambt Delden en Delden geldt een minimale bestelwaarde van 30 euro en de bezorging is gratis vanaf een bestelwaarde van 55 euro, anders komt er 6 euro vergoeding bij op.
– Kan je niet bestellen omdat we nog niet bij jou bezorgen? Meld je dan aan op de bezorgwachtlijst zodat we bij genoeg animo zo snel mogelijk jou kant op komen. Of neem even contact op want wellicht is er iets mogelijk in goed overleg.
– Besparen op bezorgkosten? Bestel bijvoorbeeld met je buren of familie samen. Bovendien als je iemand aandraagt krijgen jullie beiden een eenmalige korting.
Moet ik bij het afleveren van mijn bestelling thuis zijn?
Nee dat moet niet maar liever wel. Kan het bijvoorbeeld op je werk of bij buren bezorgd worden? Als er niemand thuis is worden gekoelde- en bevroren producten zoals groentes, zuivel en vlees in een koeltas met koelelementen verpakt. Hierdoor blijft je je bestelling gekoeld en/of bevroren tot 18:00 uur ‘s avonds. De koeltas met koelelementen zet je de volgende keer klaar op de afgesproken plek. Er worden voor nieuwe bevroren koelelementen gezorgd.
Praktische tips en informatie
– Vermeld bij je eerste bestelling eenmalig in de bestelnotitie bij het afrekenen waar je bestelling eventueel droog neergezet kan worden. Overigens wordt er zondags voor de goede orde altijd even contact opgenomen met je via whatsapp als je een 06 nummer hebt ingevuld.
– Bestellingen worden geleverd in een kratje die je de volgende keer terug geeft of klaar legt. Niet meer van plan om te bestellen maar je hebt nog een kratje staan? Laat het weten en dan zal het kratje tijdens de dinsdag route bij je opgehaald worden.
– Meld je aan voor de wekelijkse bestelherinnering zodat je niet vergeet (op tijd) te bestellen.
– De glazen flessen van het sap graag schoon/afgespoeld retour, hier zit statiegeld op namelijk. Zelfde geldt voor eierdozen en papierenzakken.
Vragen, opmerkingen of feedback? Neem gerust contact op.
Winkel Contact